Sok hűhó semmiért?!

Újabb helyzetjelentéssel jövök az életmódváltásomat/fogyást illetően. Eléggé vegyesek az érzéseim, mert még mindig nem történ meg a várva várt áttörés, sőt kifejezetten úgy érzem, hogy hetek óta stagnálok... Az előző bejegyzésben (ITT) centiben mérhető és képeken is látható változások indultak be, de az elmúlt hat hétben a számok alapján gyakorlatilag semmi nem történt és az összehasonlító képeken is kevésbé látványos a változás, mint mondjuk az előző posztban. Ugyanakkor az elmúlt hetekben kezdtem először azt érezni és látni, hogy laposabb lett a hasam... szóval nem igazán tudom, hogy most mi is van, de azt mindenképpen szeretném megosztani Veletek, hogy mit is csináltam az elmúlt hat hétben, mit mozogtam, ettem, ittam stb. és a végén természetesen megint lesznek összehasonlító képek is.

Mozgás
Február végén kezdtem el tornázni a Fitness Blender Youtube csatorna videóira, hat héten keresztül heti átlag 5 alkalommal tornáztam a videóikra. Azért írom, hogy átlag, mert volt olyan hét, amikor pl. megfázás miatt csak háromszor sikerült tornáznom, de volt pl. két olyan hét is, amikor minden egyes nap csináltam, de amúgy a heti 5-6 mindig megvolt. Ezen kívül amikor csak tehettem, sétáltam Lilivel, ritkán megyünk BKV-val, 3-5 megállókat simán lesétálok.
 
A Fitness Blender videók közül én ezt a hármat csináltam:
- kardio és hasizom edzés bemelegítéssel és nyújtással 36 perc ITT
- kardio és hasizom edzés bemelegítés és nyújtás nélkül ITT, természetesen ilyenkor én magam bemelegítettem és a végén nyújtottam is,
- zsírégető HITT cardio bemelegítéssel és nyújtással 31 perc ITT
Egy héten felváltva csináltam ezeket a videókat, hogy ne legyen egyhangú az edzés: 3-4 alkalommal csináltam az első vagy a második videót, felváltva, mikor melyiket, a többi napon pedig , vagyis heti 2-3 alkalommal pedig a harmadikat.
Nagyon szeretem ezeket a Fitness Blender videókat, mindenki megtalálhatja a számára leginkább megfelelőt: hosszabb, rövidebb, cardio, HIIT, felsőtest, alsótest, de a legtöbb esetben semmilyen eszköz nem kell hozzá, vagy max. súlyok. Senkit ne tévesszenek meg a rövid videók, 30 perc alatt is elképesztő módon elfáradok és leizzadok. Vannak komplett edzések bemelegítéssel és nyújtással a végén, de amúgy találunk külön-külön is ilyen videókat.

Diéta
Nos, őszinte leszek: az elmúlt kb. időszakban többször is ettem olyasmit, amit nem kellett volna... no ne azt gondoljátok, hogy minden nap és állandóan és nagy adagban. De sajnos becsúszott néha olyasmi, aminek nem kellett volna és ezért nagyon nem vagyok büszke magamra, de sajnos voltak az elmúlt hetekben rossz pillanataim és napjaim, amikor úgy éreztem, hogy csak egy kis csoki, vagy hasonló segíthet... Persze nem segített, sőt később igazából csak még ramatyabbul éreztem magam, hogy ilyesmit ettem, de sajnos ezt már nem tudom visszacsinálni.

Tapasztalatok a TeeAmo tea 14 napos kúrával kapcsolatban
Nagyon sokan kértétek, hogy számoljak be a TeeAmo teával kapcsolatos tapasztalataimról. Azt szeretném előre leszögezni, hogy talán nem most nem vagyok a leghitelesebb véleményforrás, mivel vannak gondok az anyagcserémmel (erről lentebb), de azért így is észrevettem 1-2 dolgot abban a két hétben, amíg ezt a teát fogyasztottam.
Ez egy kellemes ízű, gyógynövénykeverékekből álló tea, ami akár édesítés nélkül is fogyasztható, bár én azért tettem bele egy pici agaveszirupot. Ígérete szerint kordában tartja a gyomorsavat, összetevői étvágycsökkentő hatásúak, mindemellett tisztítja a belső szerveket, segíti működésüket. 100% -ban természetes, koffein-, tartósítószer-, ízesítők-, glutén- és laktózmentes.
A két hetes kúra alatt reggel éhgyomorra ittam (pontosabban előtte már bevettem egy kis vízzel a pajzsmirigy gyógyszeremet, de muszáj azt bevennem elsőnek), majd kb. 1 óra múlva reggeliztem, illetve este vacsora után is ittam egy csészével, így pont két hétre volt elegendő az egy zacskó tea.
Valóban észre vettem az étvágycsökkentő hatását és valahogy úgy éreztem, hogy segítette az emésztésemet. Nem, nem dobtam le tőle 20 kilót, de ez a tea nem is erre hivatott, de tökéletes kiegészítője a diétának és mozgásnak.
Akit érdekel, ITT tudja megrendelni.

A "slusszpoén"...
Mindig valahogy úgy alakul, hogy egy-egy ilyen edzésprogram végén kell orvoshoz mennem és pont ennek a hat hetes "etapnak" a végén derült, hogy a meglévő bajaim mellé van még egy kis inzulinrezisztenciám is... Valahol már számítottam rá, de mégis lesokkolt és eléggé magam alatt voltam/vagyok, hogy még ez is...
Egyelőre nem kaptam rá gyógyszert, mert a pajzsmirigyemet kicsit még javítani kell, de addig is el kell kezdenem csinálni egy 170g szénhidrát diétát és persze mellett mozogni is kell. A diéta nem ismeretlen számomra, hiszen a terhességi cukorbetegség idején is kellett hasonlót csinálnom, de megmondom őszintén, hogy Lili mellett nem lesz egyszerű tartani a napi hat megfelelő étkezést és számolni, figyelni mindent... ráadásul ugye a másik betegségem, az endometriózis kiújulásának veszélye miatt is oda kell figyelnem, hogy mit eszem és elvileg csomó mindent nem is ehetnék, szóval nem tudom a két diétát hogyan fogom kombinálni... azt hiszem keresek valami jó kis kajarendelős céget és legalább ebédre rendelni fogok...
Szóval azt hiszem egy újabb dolog, ami magyarázat lehet arra, hogy miért is nem megy nekem igazán ez a fogyás dolog, gondolom a pajzsmirigy alulműködéssel párosítva nem annyira szerencsés dolog... de hátha ez a 170g szénhidrát diéta majd segít.


Na de nézzük akkor az eredményeket, ahogyan utaltam már rá, kilóban továbbra sem fogytam semmit és ezúttal centiben is talán csak egy-egy cm változás van. Hát nem tudom, döntsétek el Ti a képek alapján, hogy mi a helyzet:

Hogyan tovább?
A mozgást folytatom tovább, most belekezdtem a FitnessBlender 8 hetes edzésprogramjába, ami heti öt edzésből áll, de az is lehet, hogy kipróbálok majd valamilyen más mozgást/sportot is. És hát szépen nekiállok szénhidrátot számolni, csinálom a 170g szénhidrát diétát és nagyon remélem, hogy működni fog és a következő "bejelentkezésemben" nem kell újabb problémáról beszámolnom.


Drukkoljatok! <3


Szandra


You Might Also Like

33 megjegyzés

  1. Hajrá! :) Amit én javasolnék, hogy ne csak hasra edz, hanem lábra-fenékre is, mert ezek nagy izomfelületek. Illetve próbáld egy kicsit emelni a mennyiséget, mert akkor tényleg hozzászokik a tested és a szervezeted. Én inni inni sok sok vizet! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszi. :) A mostani 8 hetes edzésprogramban lesz mindenféle, nem csak has :). Igazából időben már nem nagyon tudok sajnos ennél többet ráfordítani, mert Lili sokszor ezt a 30-40 percet is nehezményezi :D, de azért igyekszem. :)

      Törlés
  2. Kitartás! Ennyi "baj" mellett nem lehet egyszerű. Egyébként ha kg-ban nem is, látványra szerintem formásabb vagy a 2. képen, ami főleg oldalról látszik nagyon :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen! Igen azért valamit én is látok, vagy legalábbis reméltem, hogy nem csak beképzelem. :)

      Törlés
  3. Csupa drukkolás vagyunk!!! :)
    Teljesen megértem, hogy nagyon nehéz ennyi probléma és megfigyelni való mellett kitartani, de én is mindig ott rontom el, hogy feladom. Minid van egy ilyen 1-2-3 hónap, amikor megáll a fogyás és a változás és úgy tűnik mintha semmi sem történne. De ilyenkor kell igazán motiválni magad és szem előtt tartani, hogy miért is kezdtél bele. :) Kitartás!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen!!! Semmiképpen nem akarom abbahagyni, ez biztos, már csak azért sem, mert muszáj vagyok mozogni a betegségek miatt is, szóval ha más miatt nem is, akkor az egészségem miatt nem tehetem meg, hogy abbahagyom.

      Törlés
  4. Szandra, ne aggódj be fog indulni,de sajnos óriási hátránnyal indulsz ezen betegségek miatt :( de drukkolunk es neked csak ki kell tartani :) sajnos magában is ugy tudom a pajzsmirigy miatt nehez fogyni,hat meg ehhez egy ir. Sikerülni fog csak ne add fel :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, sajnos tényleg hátrány külön-külön is, hát még így együtt... de nem adom fel :).

      Törlés
  5. Én azokon a képeken látok változást, amelyiken oldalról vagy fényképezve! :)
    Nem szeretnék reklámozni, de talán ShapeShifteres Rékát megkereshetnéd, étrendeket ír, és folyamatosan utánaolvas mindennek, nem kell feltétlenül rendelned tőle étrendet (én se rendeltem még), azonban az ask.fm-jét vagy a blogját olvasva nagyon sok hasznos információt megoszt. Amióta követem tudom mennyi és milyen tápanyagot kell bevinnem, hogy sok edzés mellett formásodjon az alakom, mert ugye a jó alak 30% edzés - 70% étkezésen múlik. :)
    További sok sikert neked! :)
    Noémi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm a tippeket, meg fogom nézni. :) Hát nekem most az étrendet nagyban meg fogja határozni ez a 170g szénhidrátos diéta, de remélem működni fog. :)

      Törlés
  6. Szia Szandra! Ezt a sok munkát meg fogja hálálni a szervezeted. Ha nem is azonnal, ez akkor is egy hosszútávú befektetés. Elismerem a kitartásodért! Nekem sokszor segít, ha magamban felajánlom valakinek az aznapi edzésem energiáit, mert akkor tudom, hogy nem csak magamért tettem. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! Amúgy már csak az egészségem miatt is csinálni akarom, persze jó lenne fogyni/formásodni is, de remélem, hogy egyszercsak az is beindul. :)

      Törlés
  7. Csodálatra méltó a kitartásod, és az erőfeszítésed, engem óriási mértékben motiválsz, és imádom ezeket a cikkeket! :) Egyébként valóban látni a változást, és nagyon csinos vagy. Drukkolok, hogy ne legyen baj, és most már csak sikerélményed legyen! :)
    Réka

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon aranyos vagy és annak még jobban örülök, hogy motiválni tudlak!!!

      Törlés
  8. Lehet ez csak egy holtpont...csináld egy ideig cél nélkül a mozgást a saját örömödre, jókedvűen mindenféle megerőltetés nélkül. A csoki helyett meg valami más egészségest kéne kitalálnod jutalomként, már ha ezzel jutalmazni akartad magad. :) Vagy ne menj olyan helyre ahol könnyen megkívánod. Kerüld el a boltban azt a sort is ahol az édességek vannak. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csinálom, nem adom fel, meg amúgy élvezem is a mozgást, tökjól esik, meg utána nagyon jó érzés, bár néha nagyon nehéz nekiállni.
      De most már kemény leszek a nasikkal, inkább veszek helyette sminket. :D :D :D

      Törlés
  9. Szia Szandra! Én is hasonló bajokkal küzdöttem, de aztán rátaláltam Bocsi Vikire (tényleg ez a neve :) ), aki nagyon sokat segített nekem. http://bocsiviki.hu/
    Bár nem olcsó az ajánlás (30ezer ft), de megváltoztatta az életem. Ételt is lehet tőlük rendelni, 10hónapja eszem az ő ajánlása szerint és már nem kell gyógyszert szednem a pajzsmirigyemre, pedig nekem is alul működött. Persze, mellette az edzésre is odafigyelek, de korábban hiába edzettem és ettem egészségesen semmi sem változott. Ajánlom őt mindenkinek jó szívvel!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm, megfogom nézni!!!

      Törlés
  10. Szia Szandra! :)

    Szerintem most is nagyon jól látszik a változás a második képen! :)
    Amúgy nekem ugyanez, pajzsmirigy alulműködés és inzulinrezisztencia és nem igazán van időm sportolni és a diétát sem követtem igazából. Ennek eredménye, hogy van rajtam egy 20 kiló plusz és most már megelégeltem meg nem szeretnék cukros lenni, úgyhogy látva a példádat elhatároztam, hogy most jött el az ideje változtatni ezen.
    Én úszni és jógázni fogok, jógázni eddig is eljártam hébe-hóba, de max heti egyszer vagy annyit se. Most próbálok majd heti 2x-3x menni felváltva. Viszont ez a diéta dolog nekem nagyon necces. Igazából soha senki nem mondta el rendesen mit és hogy kéne és utána olvasgattam a héten, de még mindig nem tiszta. Írsz majd erről egy bejegyzést, légyszi? Hogy mit lehet enni, mit nem, mikor és hogy hogyan kell számolgatni? :)
    És ne add fel lesz eredmény, hiszen már most is van! :) Drukkolok! :* <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, én drukkolok Neked is nagyon! Hát igazából nem nagyon tudom, hogy mennyire merjek majd belemenni ebbe a diétába, mármint hogy írjak róla a blogon, mert nem akarok hülyeséget írni, de most nagyon rákattantam a 160gramm blogra, ott nagyon hasznos cikkek vannak. :)

      Törlés
  11. Szerintem fontos, hogy ne add fel akkor sem, ha nem a tervek szerint alakulnak a dolgok, de úgy látom nem is teszed. Szerintem sok anyuka akkora babával és annyi idővel a szülés után, mint te vagy a fél karját adná olyan alakért, ami neked van. Nagyon ösztönző vagy, szurkolok, hogy elérd a céljaid! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm! Biztos, hogy nem fogom feladni, már csak az egészségem miatt sem adhatom fel, hiszen nem csak azért tornázom és diétázom, hogy fogyjak, hanem a különböző eü. problémák miatt is.

      Törlés
  12. Minden elismerésem a Tied, szuper vagy! Hajrá hajrá továbbra is, ja és hidd el, hogy látszik ennek a hat hétnek is eredménye. :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm, ez nagyon jól esik!!!!

      Törlés
  13. Szandra! Keress rá az okos étrend facebook csoportra, sokan vannak, akik gyógyultak pajzsmirigybetegségből, inzulinrezisztenciából!

    VálaszTörlés
  14. Szia Szandra!

    Először is azzal kezdeném, hogy nagyon becsülöm a kitartásod, motivációd! Sokak számára példa lehetsz és szerintem az is vagy :)
    Ügyesen a diétákkal, tuti menni fog :)
    Azzal nincs gond, hogy kicsit lassul a test átalakulása így normális. Most, hogy más izomcsoportokra is dolgozni fogsz ismét nagyobb átalakulásban lesz majd részed :) De szerintem a mostani előtte-utána képeken is jól látható a változás.
    Hajrá, bomba leszel nyáron ;)
    Lilla

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm!!! Pont a mai edzés egy része már a felsőtestre, és főleg a karra, vállra irányult, jó volt nagyon. :)

      Törlés
  15. Kedves Szandra! Igazán figyelemre méltó, és szuper dolog, hogy anyukaként is odafigyelsz az egészségedre, és arra, hogy a lehető legjobbat hozd ki magadból. Nekem egy félrekezelt betegség miatt alakult ki pajzsmirigy és anyagcsere problémám, így átérzem a nehezített helyzeted. Egy észrevételem/javaslatom viszont volna, ami talán egy kicsit előre lendítheti a diétád, mert ebbe a hibába én is belefutottam az elején. Ezek pedig a különböző szirupok (agave, juhar, rizs, stb.). Ezek ugyan úgy, mint a cukor magas glikémiás indexűek, gyakorlatilag növényi cukorszirupok. Ezeket én eritrittel váltottam ki, melynek 0 a gi-je, és máris indult egy kis fogyás. Remélem tudtam segíteni, és további sok sikert és kitartást kívánok az edzéshez és életmód váltáshoz! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hú nagyon köszi. Amúgy ritkán eszem agaveszirupot, meg nem is tudom, hogy honnan jött ez nekem, hogy ezzel édesítsek néha, de most már nem fogom használni, ez biztos. :)

      Törlés
  16. Hasban szerintem egyértelmű a változás! Le a kalappal, hogy Lili meg ennyi gond mellett is kitartó vagy és ennyi időt szakítasz rá :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát nem mindig egyszerű, de igyekszem! És nagyon köszönöm. :)

      Törlés
  17. A 170 grammos diétához Vrábel Kriszta illetve Török Eszter könyvét javaslom, de pici gyerek mellett tudom, hogy nehéz. Az egészégkonyhát ajánlom mint ételszállito. Az endodoki tuti elmondta, az inzulin értékeden rengeteget segít a mozgás, ezért se add fel :) Nagy ölelést küldök:)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommentedet. Minden megjegyzést elolvasok és moderálás után közzé teszek, de előfordulhat, hogy erre várni kell 1-2 napot.

Subscribe