Mininyaralás Noszvajon

Az a helyzet, hogy mióta a gyerekek megszülettek, azóta nem voltunk nyaralni sehol - se velük, se nélkülük. Ha jobban belegondolok, akkor utoljára négy évvel ezelőtt voltunk wellnessezni a férjemmel, akkor még kettesben - pontosabban hármasban, mivel akkor voltam várandós Lilivel. Éppen ezért nagyon megörültem, ugyanakkor meg is lepődtem, amikor a noszvaji Oxigén Hotel Family & Spa meghívott négyünket egy mininyaralásra, merthogy nem volt még ilyen jellegű együttműködésem, ugyanakkor a hotelről elég sokat hallottam már különböző anyukás fórumokon, így nagyon kíváncsi voltam rá. Kisebb családi kupaktanács után igent mondtam a lehetőségre és most itt vagyok, hogy beszámoljak nektek az első családi “mininyaralásunkról” és az Oxigén Hotellel kapcsolatos élményeinkről, tapasztalatainkról. Így elöljáróban annyit, hogy viszonylag sok képet készítettem, de próbáltam nem feltétlenül ugyanazokról a dolgokról fotókat csinálni, amiket mondjuk a hotel honlapján is meg lehet találni, sokkal inkább "hangulatokat" és részleteket fényképeztem. A gyerekekről/magunkról nem nagyon készítettem képeket, illetve amiket igen, azok is inkább "magáncélra" készültek, mivel a legtöbb ilyen képen mások is vannak, főleg gyerekek és emiatt nyilván nem szeretném megosztani őket a blogon. Illetve pont emiatt nem is vittem túlzásba a fotózgatást, amikor mások is voltak körülöttünk, mivel nem szerettem volna senki feszélyezni az állandó fényképezgetéssel.

Gyerekekkel elindulni még a közeli játszótérre sem egyszerű, egy mininyaralásra meg pláne nem, akinek van már legalább egy gyereke, annak szerintem nem nagyon kell ezt ecsetelnem… :D Viszont nagyban megkönnyítette a készülődést és a pakolást, hogy mivel az Oxigén Hotel egy családbarát wellness hotel, így ez többek között azt is jelenti, hogy gyakorlatilag majdnem minden olyan eszköz megtalálható és elérhető a hotelben, amire egy kisgyerekes családnak szüksége lehet egy nyaralás alatt. Gondolok itt olyanokra, hogy WC szűkítő, fürdőszobai fellépő, babakád, csúszásgátló, babaágy, etetőszék és még sorolhatnám. Érkezés előtti napon kaptunk egy online bejelentkező lapot, amin jelezhettük, hogy ezek közül miket szeretnénk kérni, úgyhogy ezek már érkezéskor ott vártak minket a szobában. Pontosítok: a babaágy valamiért kimaradt, de jeleztük a recepción, hogy azt is szeretnénk kérni, így nem sokkal később azt is hoztak.

De ha már így egyből belecsaptam a hotel család - és gyerekbarát mivoltába, akkor menjünk tovább ezen a vonalon. Bár a honlapon olvastam, hogy gyerekeknek all inclusive ellátás van, de igazából a hotelben szembesültem vele, hogy gyakorlatilag akkor sem lett volna semmi gond, ha Vincének egyáltalán nem viszek babakaját, ugyanis az étterem melletti játszóház előterében rengetegféle HIPP babaételből és babapépből választhatunk a piciknek, a nagyobbkat pedig joghurt, tejdesszertek és gyümölcsök várják a hűtőben gyakorlatilag egész nap, vagyis tényleg teljes ellátás van nekik. Délben a picit nagyobbacskák közösen ebédelhetnek a többi gyerekkel, ami Lilinek különösen tetszett, gondolom azért, mert a bölcsiben is együtt eszik más gyerekekkel.

A finomságok mellett szuper programok is várják a gyerekeket, kisebbek és nagyobbak is megtalálhatják a nekik való elfoglaltságot. Csak hogy néhány dolgot említsek, amíg mi ott voltunk volt uzsonnaidőben kókuszgolyókészítés és melegszendvicssütés, ezen kívül sólisztgyurmázás, pizsi party, de akár kirándulni is lehet menni, kinek mihez van kedve. Ha pedig a gyerkőc részt vesz valamilyen programon, akkor azzal pecséteket gyűjthet, amiket aztán be lehet váltani kisebb meglepetésekre. Mondjuk ez nekünk nem nagyon jött össze, mert állandóan fent hagytuk a szobában a pecsétgyűjtő füzetecskét, mert Lili mindig kivette a táskámból és azt nézgette még a szobában is, de azt hiszem nem is igazán a pecsétgyűjtés volt neki a lényeg, hanem az élmények, amiket szerzett. Az animátorok nagyon kedvesek és segítőkészek voltak. Olyan is volt, hogy szóltak nekünk, hogy nyugodtan hagyjuk ott Lilit a játszóházban és vacsorázzunk meg nyugiban, vagy igyunk egy kávét. A játszóház egyébkét viszonylag pici, de sokféle játék van és nagyon jól eljátszottak a gyerekek egymással. És hát mindenképpen meg kell említenem Páfrányt, a hotel kabalaállatát, a gyerekek nagy kedvencét, akinek a felbukkanását mindig nagyon várták. Na jó, azért Lili elsőre kicsit bizalmatlan volt vele, de a következő este már alig várta, hogy megölelhesse.

A benti programok mellett jó idő esetén a hotel parkjában is rengeteg mindent lehet csinálni, ugyanis van kint játszótér, kalandpark és activity park kisebbeknek és nagyobbaknak is, valamit egy kisebb mezítlábas park is. Itt fontos megemlítenem, hogy sajnos a park nem igazán babakocsibarát, merthogy nagyobb kaviccsal van felszórva, amin nagyon nehéz tolni a kocsit… Bár az is igaz, hogy a mienk egyáltalán nem “terepbabakocsi”, de úgy láttam, hogy a masszívabb kerekű babakocsiknak is meggyűlt a baja a kavicsokkal… Szóval ha van hordozótok, akkor mindenképpen vigyétek magatokkal.

Azért néhány mondatban magáról a hotelről is írnék: gyönyörű helyen, egy fákkal és virágokkal teli parkban helyezkedik el, szinte folyamatosan csicseregnek a madarak, úgyhogy nagyon idilli a környezet, csendes és nyugodt, ideális kikapcsolódáshoz és feltöltődéshez.

Nekem nagyon tetszik a szálloda enteriőrje, a klasszikus stílust keverték modern elemekkel, a szobánk, vagy inkább lakosztály pedig egyszerűen csodás volt a hatalmas franciaággyal (pontosabban kettővel), a gyönyörű káddal a szoba sarkában, valamint a két mosdóval és egy hatalmas zuhanyzóval rendelkező fürdőszobával (a zuhanyzóba szerintem befért volna a fürdőszobánk. :D) Egy gyerekkel egy kisebb szoba is bőven elég lett volna, de kettővel ez így nagyon kényelmes és komfortos volt. Azt azért picit sajnáltuk, hogy erkély nem volt, szuper lett volna kiülni este egy pohár borra, amikor a gyerekek már elaludtak. Ja és ami talán apróság, de Lilinek nagyon tetszett, meg igazából nekem is, hogy a szobák ajtajánál a szobaszám alatt egy állat embléma is van, ami nyilván egy gyereknek sokkal könnyebben megjegyezhető és beazonosítható, így ha esetleg elkallódik a szállodában, akkor ez alapján könnyebben visszatalálhat a szobához. Apróságnak tűnhet, de szerintem ez is egy fontos dolog a gyerekek szempontjából.

Ami a vendéglátást illeti, maximálisan elégedettek voltunk. Igyekeztem az étkezéseknél többféle ételt is megkóstolni - természetesen az észszerűség határain belül :D - és nagyon ízletes volt minden a különböző húsoktól elkezdve a köreteken át a desszertekig - bár utóbibban csak a férjem elmondására tudok hagyatkozni, aki egyébként azt is kiemelte, hogy a reggelinél tökéletesen volt elkészítve a rántotta, merthogy nála ez egy sarkalatos pont. :) Egyébként a svédasztalos reggelinél és vacsoránál ha esetleg valami elfogyott, akkor nem kellett sokáig várni az “utánpótlásra” és a pincérek is nagyon kedvesek voltak, meg főleg türelmesek a gyerekekkel.

A wellness részlegről sajnos relatíve keveset tudok nyilatkozni és ennek az az egészen egyszerű oka van, hogy mi a két gyerekkel gyakorlatilag csak a gyerekmedencés részen voltunk. :D Itt két kisebb medence van, ez a rész lehetne picit nagyobb is, bár mi mindkét nap voltunk ott fürdeni a gyerekekkel és szerencsére nem voltak sokan egyik alkalommal sem, de biztos vagyok benne, hogy ha mondjuk rossz idő van kint, akkor azért jóval többen vannak a medencékben. Viszont vannak fürdőjátékok, ami nekünk különösen jól jött első nap, amikor is sikerült a szobában hagyni a gyerekek fürdőjátékait, így viszont nem kellett visszamennünk értük, mivel boldogan eljátszottak a medencében lévő játékokkal. Fontos megemlítenem, hogy a wellnessnek nagyon csúszós a “padlója”, szóval nagyon-nagyon figyelni kell, de persze Lilinek így is sikerült elesnie többször is, de szerencsére nem nagyon ütötte meg magát.

Összességében csodásan éreztük magunkat, szerintem a hotel valóban eleget tesz a család - és gyerekbarát minősítésnek, Lili egyszerűen fantasztikusan érezte magát, egyfolytában pörgött, élvezte a gyerektársaságot. Sajnos a rövid tartózkodásunk miatt viszonylag kevés programon tudtunk részt venni, de még így is bőven kaptunk ízelítőt. Mi is remekül éreztük magunkat, bár őszintén szólva azért így két gyerekkel nem volt ez olyan nagy pihenés nekünk, de szuper volt egy kis környezetváltozás, meg hogy ilyen szép helyen tölthettünk el ezt a két napot és teljes mértékben kiszolgáltak minket. Én mondjuk szerettem volna jobban megnézni a wellnesst és az ott igénybe vehető szolgáltatásokat, kezeléseket, de ha két gyerekkel megy az ember valahova, akik közül az egyiknél éppen akkor fellángolt a fogzás, meg a szeparációs szorongás, úgyhogy egyfolytában én kellettem neki, a másik meg pörög ezerrel, akkor nem egyszerű ilyesmit beiktatni. Sokszor így is kettéváltunk a férjemmel és ő volt Lilivel, én meg Vincével. Illetve én azt gondolom, hogy ha van rá lehetőségetek, akkor ebbe a hotelbe legalább négy éjszakára érdemes menni, mert házon belül is rengeteg program van - főleg gyerekeknek, de természetesen el lehet menni kirándulni környékbeli helyekre is.

És az a szuper hírem van számotokra, hogy a hotel felajánlott egy kétéjszakás pihenést két felnőtt és egy 10 éven aluli gyermek részére, az utalvány hétköznapra szól. :) Úgyhogy ha szeretnétek játszani ezért a szuper nyereményért, akkor a következőt kell tennetek.
Megosztottam a For Her blog Facebook oldalon ezt a blogbejegyzést ITT, úgyhogy arra kérlek Titeket, hogy írjátok meg az alá a Facebook poszt alá, hogy számotokra mitől lesz igazán kellemes és pihentető egy “mininyaralás”?

A játék május 13-ig tart, a szerencsés nyertes nevét közzéteszem itt a blogbejegyzésben és a Facebook poszt alatt is.

Ezúton is köszönöm a meghívást és az együttműködési lehetőséget az Oxigén Hotelnek.